Evmen Home olarak, müşterilerimize en iyi hizmeti sunmayı ve alışveriş deneyimlerini sorunsuz hale getirmeyi hedefliyoruz. Ancak, satın alınan ürünlerle ilgili herhangi bir memnuniyetsizlik durumunda iptal ve iade işlemlerini aşağıdaki koşullar çerçevesinde gerçekleştirebilirsiniz.

1. İptal Koşulları

  • Siparişinizi, ürünler kargoya verilmeden önce iptal etmek isterseniz, info@evmen.com adresine e-posta yoluyla ya da 0216 410 43 53 numaralı telefondan bizimle iletişime geçerek iptal talebinde bulunabilirsiniz.
  • Kargoya verilen siparişler için iptal işlemi gerçekleştirilemez. Bu durumda, ürün teslim alındıktan sonra iade işlemi başlatılabilir.

2. İade Koşulları

  • İade Süresi: Teslim aldığınız ürünü, teslimat tarihinden itibaren 14 gün içerisinde iade edebilirsiniz. İade sürecini başlatmak için bizimle iletişime geçmeniz gerekmektedir.
  • İade Edilecek Ürünler: Ürünün kullanılmamış, ambalajının açılmamış, zarar görmemiş ve yeniden satılabilir durumda olması gerekmektedir.
  • İade Ürün Kategorileri: Kişiye özel olarak üretilen ya da isteğe bağlı olarak modifiye edilen ürünler (örneğin, özel ölçülerde kesilmiş kumaşlar, kişiye özel yapılan perde sistemleri) iade kapsamında değildir.
  • İade Süreci: İade etmek istediğiniz ürünleri orijinal faturası ile birlikte eksiksiz şekilde tarafımıza göndermeniz gerekmektedir. Ürün bize ulaştığında, ürünün iade koşullarına uygunluğu incelenecek ve uygun bulunduğu takdirde iade işleminiz başlatılacaktır.

3. İade Ücretinin Geri Ödenmesi

  • İade işleminiz onaylandığında, ödediğiniz tutar, satın alırken kullandığınız ödeme yöntemi ile aynı olacak şekilde, 14 iş günü içerisinde tarafınıza geri ödenir.
  • Kredi kartı ile yapılan ödemelerde, ödemenin hesabınıza yansıması bankaların işlem sürelerine göre değişiklik gösterebilir. Bu süre, Evmen Home’un sorumluluğu dışındadır.
  • İade edilen ürünün kargo ücreti, sadece hatalı ya da kusurlu ürünlerde firmamız tarafından karşılanır. Diğer iade taleplerinde, kargo ücreti müşteriye aittir.

4. Hasarlı veya Hatalı Ürünler

  • Teslim aldığınız ürünler hasarlı ya da hatalı ise, durumu en geç 3 iş günü içinde bize bildirmeniz gerekmektedir. Ürün fotoğrafları ile birlikte durumu info@evmen.com adresine ileterek iade veya değişim talebinde bulunabilirsiniz.
  • Hasarlı veya hatalı ürünlerin iadesi ya da değişimi, Evmen Home tarafından ücretsiz olarak sağlanacaktır.

5. Değişim Koşulları

  • Değişim işlemleri, yalnızca kullanılmamış ve yeniden satılabilir durumda olan ürünler için geçerlidir.
  • İade süreciyle aynı koşullar altında değişim talebinde bulunabilirsiniz. Ürünün başka bir ürünle değişimini talep ettiğinizde, fiyat farkı olması durumunda fark ödemesi yapılır ya da tarafınıza iade edilir.

6. İletişim

İptal ve iade talepleriniz için bizimle info@evmen.com e-posta adresinden veya 0216 410 43 53 numaralı telefondan iletişime geçebilirsiniz. Herhangi bir sorunuz olduğunda müşteri hizmetleri ekibimiz size yardımcı olmaktan memnuniyet duyacaktır.